ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Προϊόντα - 0,00 €

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Μερικό Σύνολο: 0,00 €

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • α) Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν σας από εμάς προς εσάς, τότε μπορείτε να στείλετε e-mail στο pelosepe@yahoo.com ή να καλέσετε στο 2310424198 και αμέσως ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  • β) Σε περίπτωση που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμα, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας στείλετε e-mail στο pelosepe@yahoo.com ή να καλέσετε στο 2310424198 και να μας εξηγήσετε τους λόγους που επιθυμείτε την ακύρωση της. Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με το συνολικό κόστος των μεταφορικών το οποίο θα οφείλετε σε εμάς.
  • γ) Εφόσον φτάσει ή παρέλθει το συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο που σας έχουμε αρχικώς δώσει (εάν δεν σας έχουμε δώσει κάποιο συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο τότε ισχύει αυτό που αναγράφετε ως σύνηθες στην περιγραφή του κάθε προϊόντος), για να συγκεντρώσουμε τα προϊόντα της παραγγελίας σας και δεν έχουμε καταφέρει να τα συγκεντρώσουμε (ακόμα και εάν αυτό οφείλετε σε εξωγενείς απρόβλεπτους παράγοντες πχ. απεργίες, εξάντληση του στοκ στην εκάστοτε αντιπροσωπεία κ.α.) τότε έχουμε το δικαίωμα μονομερώς να ακυρώσουμε την παραγγελία σας και φυσικά υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τα όποια χρήματα εσείς μας έχετε προκαταβάλει. Αυτός ο όρος είναι πολύ βασικός και εάν δεν τον αποδέχεστε τότε πρέπει να εγκαταλείψετε άμεσα το energysystem.gr και να μην πραγματοποιήσετε καμία συναλλαγή μαζί μας.
  • δ) Από την στιγμή που έχουμε συγκεντρώσει τα προϊόντα της παραγγελίας και έχουμε ειδοποιήσει τον πελάτη να την παραλάβει, εάν ο πελάτης δεν την παραλάβει εντός 10 εργάσιμων ημερών τότε η παραγγελία αυτή ακυρώνεται και αποδεσμεύονται τα προϊόντα από την παραγγελία.
  • ε) Εφόσον αποστείλουμε με μεταφορική εταιρεία κάποια παραγγελία ο πελάτης δεν την παραλάβει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και αυτή μας επιστραφεί τότε η παραγγελία αυτή ακυρώνεται και αποδεσμεύονται τα προϊόντα από την παραγγελία. Ο πελάτης που μας έδωσε την εντολή να του στείλουμε με μεταφορική εταιρεία την παραγγελία του και δεν την παρέλαβε μας οφείλει τα μεταφορικά έξοδα αυτής της αποστολής και εμείς διατηρούμε το δικαίωμα μας να τα διεκδικήσουμε δικαστικώς.

Επιστροφές ή αντικαταστάσεις των προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους με ίδια ή με άλλα προϊόντα της ίδιας αξίας μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • α) Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του energysystem.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, ή λάθος κατά την τιμολόγηση κ.τ.λ.)
  • β) Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (στην λειτουργία του) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
  • γ) Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος μπορείτε να το επιστρέψετε για επισκευή ή αντικατάσταση , αφού πρώτα υπάρξει συνεννόηση με το energysystem.gr και συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής που θα σας στείλει με fax ή με email η εξυπηρέτηση πελατών του energysystem.gr.

Σε κάθε περίπτωση και φυσικά για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι οι 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εσάς. Επιπλέον για όλες τις περιπτώσεις επιστροφής το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην εργοστασιακή του κατάσταση πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία του να είναι η αρχική συσκευασία του, καθώς και να συμπεριλαμβάνει και όλα τα παρελκόμενα του καθώς και όλα τα συνοδευτικά του έγγραφα από το εργοστάσιο κατασκευής του. Σε αντίθετη περίπτωση ή δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, ή κατ' εξαίρεση και κατόπιν εξέτασης και πιθανής αποδοχής του συγκεκριμένου αιτήματος επιστροφής από τον συγκεκριμένο πελάτη θα μπορεί να εγκριθεί και η επιστροφή προϊόντος με ανοιγμένη την εργοστασιακή του συσκευασία αλλά χωρίς καμία άλλη φθορά του προϊόντος. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς του για τους πελάτες λιανικής ενώ για τους πελάτες που αγόρασαν με τιμολόγιο απαραίτητα θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής και σαν αιτιολογία του δελτίου αποστολής να αναγράφεται η λέξη επιστροφή. Αν το επιστρεφόμενο προϊόν ή η συσκευασία του είναι σε άριστη κατάσταση άλλα ο πελάτης δεν έχει στην διάθεση του τα παραπάνω έγγραφα, δεν είναι δυνατή η επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος που δεν έχει κανένα ελάττωμα αλλά ο πελάτης θέλει να το επιστρέψει για τους δικούς του λόγους, πρώτα θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του energysystem.gr την ίδια ή την επομένη εργάσιμη ημέρα από όταν παρέλαβε την παραγγελία του ώστε να εξετάσουν το αίτημα του και εάν το εγκρίνουν να του στείλουν γραπτώς ή με e-mail την αποδοχή της επιστροφής του συγκεκριμένου προϊόντος και απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι να μην έχει αποσφραγιστεί το προϊόν από την εργοστασιακή του συσκευασία. Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος και ολοκληρωθεί καλώς και ολόκληρη η διαδικασία της επιστροφής ο πελάτης θα πιστωθεί την συνολική αξία του προϊόντος για να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε άλλη αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα energysystem.gr. Εάν δεν προϋπήρχε το προϊόν στις αποθήκες μας και έγινε παραγγελία σε προμηθευτή μας ειδικά για τον συγκεκριμένο πελάτη η επιστροφή του προϊόντος δεν θα γίνεται αποδεκτή. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων προς το ηλεκτρονικό κατάστημα energysystem.gr το κόστος των μεταφορικών εξόδων επιστροφής του οποιουδήποτε προϊόντος επιβαρύνει καθ' ολοκλήρου τον πελάτη, αυτός είναι ένας πολύ βασικός και απαράβατος όρος χρήσης του energysystem.gr. Εάν δεν πραγματοποιηθεί η επιστροφή του προϊόντος στα προαναφερθέντα όρια ημερολογιακών προθεσμιών διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε αποδεκτή την επιστροφή του προϊόντος.

Στην περίπτωση που έχετε συνεννοηθεί με την εξυπηρέτηση πελατών του energysystem.gr για την επιστροφή κάποιου προϊόντος και σας έχουμε ενημερώσει γραπτώς ή με e-mail ότι τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν το ηλεκτρονικό κατάστημα energysystem.gr τότε θα πρέπει η επιστροφή να γίνεται με την μεταφορική εταιρία που θα σας υποδείξει γραπτώς ή με e-mail η εξυπηρέτηση πελατών του energysystem.gr. Διατηρούμε το δικαίωμα αντί να πραγματοποιήσουμε αντικατάσταση κάποιου επιστραφέντος προϊόντος να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο της αξίας που μας καταβάλατε κατά την αγορά του. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφών ισχύει ότι πρέπει το προϊόν να επιστρέψει στο ηλεκτρονικό κατάστημα energysystem.gr για τον απαιτούμενο έλεγχο του καθώς και για το εάν έχουν τηρηθεί όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις κατά περίπτωση. Οι αλλαγές επιστροφές για τα προϊόντα που έχει συμφωνηθεί η αντικατάσταση τους θα γίνεται με προϊόντα μέχρι του συνολικού ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλει κατά την αγορά τους ή με προϊόντα ακριβότερης συνολικής αξίας εφόσον καταβάλετε και το πρόσθετο τίμημα της διαφοράς (εάν εσείς το επιθυμείτε). Σε καμία απολύτως περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα energysystem.gr δεν φέρει ευθύνη αποζημιώσεως χαμένων κερδών βλάβης κ.τ.λ. για τα προϊόντα που είναι προς αντικατάσταση ή αλλαγή αν αυτό στον χρήστη ή στις όποιες σχετιζόμενες με τον χρήστη εταιρίες κατά την άποψη του, τους προξένησε ζημιά.

Μάρκες